پیش نمایش دیدار بارسلونا - رئال مادرید (هفته سیزدهم لالیگا)

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 92326
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 50
:: بازدید ماه : 41
:: بازدید سال : 4584
:: بازدید کلی : 92326

RSS

Powered By
loxblog.Com

پیش نمایش دیدار بارسلونا - رئال مادرید (هفته سیزدهم لالیگا)
8 آذر 1389 ساعت 23:8 | بازدید : 371 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

VS  

 

بارسلونا - رئال مادريد
رقابت در چارچوب :هفته سیزدهم لالیگا
تاريخ و زمان برگزاري : دوشنبه, 29/11/2010 , ساعت 21.00 ( 23.30 به وقت ايران )
مکان برگزاري : بارسلونا، استادیوم نیو کمپ


 

بالاخره انتظارات به پایان رسید و هم اکنون تمام فوتبال دوستان در سرتاسر جهان، بی صبرانه منتظر شروع ال کلاسیکو، بزرگترین دربی تاریخ فوتبال جهان، ما بین رئال مادرید و بارسلونا هستند. دیداری که حتی کسانی هم که علاقه ای به فوتبال ندارند را مجذوب خود می کند. نبرد بزرگترین ستاره های دنیا، نبرد دو تن از بهترین مربی های دنیای فوتبال و در کل نبردی بین دو تیمی که در حال حاضر میتوان آنها را بهترین تیم فوتبال معرفی کرد. رئال مادرید و بارسلونا فردا شب و در استادیوم نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت و اولین دیدار ال کلاسیکو این فصل را رقم می زنند. به مثال هر سال این بازی حواشی بسیار زیادی پیرامون خود داشته که حساسترین آن، درگیری بر سر تاریخ برگزاری این بازی برای این فصل بود که به دلیل انتخابات داخلی کاتالونیا دچار کشمکش هایی شده بود. در آخر این بازی به دستور فدراسیون فوتبال اسپانیا، به روز دوشنبه، 29 نوامبر 2010 موکول شد.

بازی های روانی بازیکنان دو تیم از هفته ها پیش شروع شده که البته بیشتر این بازی را هم بازیکنان و مسئولین باشگاه بارسلونا اداره می کردند و تا چند روز پیش صحبتی از بازیکنان و مربی رئال مادرید شنیده نمیشد. ال کلاسیکو طبق معمول از حساسیت بسیار بالایی برخورد دار است چرا که این دیدار نقش بسیار اساسی در مشخص شدن قهرمان لالیگا چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت دارد. هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا تا به اینجای فصل را فوق العاده ظاهر شدند و البته رئال مادرید آمار به مراتب بهتری نسبت به بارسلونا داشته است. سفیدهای مادرید تا به اینجای فصل در هیچ دیداری شکست نخورده اند، بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع را دارند و در حال حاضر نیز با یک امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا، صدر جدول لالیگا را نیز ازآن خود کرده اند.

رئال مادرید با ژوزه مورینیو تفاوت بسیار بسیار زیادی با رئال مادرید های فصول گذشته دارد و به معنای واقعی یک تیم هستند. دقیق و حساب شده بازی می کنند، به موقع دفاع می کنند و به موقع حمله می کنند. علارقم فصول گذشته درصد اشتباهشان در خطوط دفاعی بسیار کاهش یافته و خیلی از بازیکنان و مربیان دیگر تیمها زبان به تعریف و تمجید از این رئال مادرید باز کرده اند.

بارسلونا در طرف دیگر همچنان همانند دو فصل پیش که قهرمان شش جام معتبر فوتبال شد، قدرت خود را حفظ کرده و همچنان تیمیست با خط حمله بسیار زهر دار و پاسکاری های گیج کننده. آنها به خوبی توپ را در زمین به گردش در می آورند و تمام تلاش خود را می کنند تا توپ به دست حریف نرسد. با وجود مسی آماده نیز خط حمله ای بسیار قدرتمند و سرعتی را در اختیار دارند که حتی برای بهترین خط دفاع اروپا که ازآن رئال مادرید است نیز خطرناک است.

دیگر نکته بسیار زیبای این بازی نبرد تن به تن کریس رونالدو و لیونل مسی برای دومین سال پیاپی است. سال گذشته مسی توانست بهتر از رونالدو در دو بازی عمل کند، اما امسال رونالدو تا به اینجای فصل بی چون و چرا بهترین بازیکن لالیگا بوده و در تمام بازیها بهترین نمایش چند سال اخیر خود را برای رئال مادرید به نمایش گذاشته است و مسی را در سایه خود حبس کرده است. نبرد دیدنی این دو بازیکن می تواند بهترین و شیرینترین لحظات ال کلاسیکو را برای یک بیننده رقم بزند.

اخبار دو تیم

رئال مادرید

هیگوآیین و کدیرا که دیدار مقابل آژاکس در چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند، در حال حاضر مشکلی برای بازی کردن ندارند و در این دیدار نیز همانند همیشه از ابتدا در ترکیب رئال مادرید قرار می گیرند.

بارسلونا
 
از کمپ بارسلونا به غیر از ارائه بازی های روانی علیه رئال مادرید، خبر خاص دیگری شنیده نمی شود. بارسلونا نیز همانند رئال مادرید بدون مصدومیت بازیکنان کلیدی پا به این دیدار می گذارد.


 

ده بازی رودرروی پیشین دو تیم



پنج نتیچه اخیر دو تیم

رئال مادرید



بارسلونا



ترکیب احتمالی

 
رئال مادرید (4-2-3-1) : ایکر کاسیاس | سرهیو راموس ، ریکاردو کاروالیو ، په په ، مارسلو | کدیرا ، ژابی آلونسو ، دی ماریا ، مزوت اوزیل ، کریس رونالدو | گونزالو هیگوآیین

 
بارسلونا (4-3-3) : ویکتور والدز | دنی آلوز ، پیکه ، کارلس پویول ، آبیدال | سرهیو بوسکتس ، ژاوی ، اینیستا | پدرو ، لیو مسی ، داوید ویا

ستاره احتمالی این دیدار
کریس رونالدو
انتخاب ستاره احتمالی این دیدار بسیار مشکل است. چرا که در هر دوتیم بازیکنان فوق العاده حضور دارند که هر کدام در ثانیه ای می توانند نتیجه یک بازی را به کل عوض کنند. اما از انجا که در این فصل از لالیگا، کریس رونالدو بدون شک تا به اینجای فصل بهترین بازیکن بوده، ما نیز وی را ستاره احتمالی این بازی قلمداد می کنیم.

نتیجه احتمالی
رئال مادرید 1 – 0 بارسلونا
پیش بینی نتیجه این دیدار از بالارفتن از کوه اورست هم سختتر است، چرا که این دیدار به معنای واقعی کلمه، بازی لحظه هاست. یک لحظه اشتباه از بازیکنان یا یک سوت اشتباه از جانب دارو می تواند سرنوشت این بازی را کاملا تغییر دهد. اما به دلیل نتیجه بسیار خوبی که مورینیو به عنوان مربی مقابل بارسلونا در طی سالهای گذشته دارد، احتمال برد سربازان ملکه بیشتر از بارسلوناست.
 



|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: